duminică, 19 iunie 2016

O noapte furtunoasa

Acum doua seri am avut parte de o vreme absolut incredibila. Cred ca a fost pentru prima data cand efectiv m-am speriat de ce se aude afara si mi-a fost frica sa ma uit sa vad ce se petrece afara. Nici nu am putut sa adorm cand auzeam piatra cum bate in geam, vantul cum suiera si cum bate cu putere, tablele cum se desprind de pe acoperis, geamurile cum se sparg. A fost ca un scenariu parca desprins din filmele horror si eu chiar daca nu eram singura in casa m-am speriat foarte tare . Stefi baietelul meu cel mic de 10 luni a inceput sa planga si el de zgomotul puternic de afara. L-am luat in brate si l-am linisitit dupa care ne-am baricadat cu totii in sufragerie unde nu se mai auzea furtuna atat de tare.
Sotul meu era foarte ingrijorat pentru masina care era parcata si ea in fata blocului si pe care grindina destul de mare cam ca un ou de gaina nu a iertat-o. Din fericire nu i s-a intamplat nimic grav masinii. Datorita faptului ca are o tabla destul de groasa grindina nu a reusit sa o indoaie iar parbrizul si luneta nu au avut nici ele de suferit.
Pot spune ca imediat ce s-a terminat furtuna ,sotul a coborat sa vada starea masinii noastre si a ramas mut cand a vazut o tabla cazuta de pe acoperisul blocului din fata noastra cazuta fix langa masina noastra,numeroase bucati de tigla intinse pe asfalt, bucati de lemn toate de jur imprejurul masinii . Mare noroc am avut ca nu am parcat mai in fata caci riscam sa ramanem fara autoturism.
Vis a vis de masina noastra o alta masina nu a avut acelasi noroc ca al nostru, luneta sparta, caroserie indoita, sincer imi e foarte mila de proprietar, cred ca a fost foarte suparat cand a vazut toata grozavia.
Suntem la mana lui Dumnezeu si cu natura nu ne putem pune. Sper ca asemene fenomene meteorologice sa nu se mai repete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu