luni, 20 iunie 2016

Cadouri pentru copii

Pana sa am copii nu stiam eu foarte multe despre cadourile potrivite pentru copii. Banuiam ca le plac jucariile si ca se vor bucura cand vor primi o jucarie noua insa nu prea ma pricepeam eu sa aleg acele jucarii potrivite pentru varsta lor. Nici in ceea ce priveste achizitia de haine nu aveam mai mult succes, alegeam haine mai mari de teama sa nu fie mici si de multe ori parintii nici nu apucau sa le dea acele hainute la copii caci nu mai era sezon pentru ele.
Trebuie sa recunosc ca acum situatia s-a schimbat. Sunt mamica a doi baietei minunati si imi iau aceasta meserie foarte in serios. Am invatat foarte multe de la copiii mei, imi place sa ma joc cu ei si petrecem foarte mult timp impreuna.De la ai am aflat si ce jucarii sunt potrivite pentru ei asa ca nu mai dau banii aiurea pe jucarii nepotrivite care zac prin sacul de jucarii sau ajung la cosul de gunoi pentru ca daca nu le place o jucarie se apuca imediat sa o demonteze ca apoi sa o rupa complet.
In ultima perioada i-am cerut parerea si baietelului cel mare atunci cand doresc sa cumpar o jucarie pentru el.
Acum cand mergem in vizita sau participam la ziua unui copil stiu sa aleg cadoul potrivit, experienta mea ca mamica m-a invatat sa fac alegeri intelepte, copiii mei m-au invatat sa nu mai dau gres .
Pentru un copil jucariile sunt cu siguranta cel mai intelept cadou. Bucuria unui copil atunci cand primeste o jucarie noua se poate citi in ochii acestuia si te face sa fii si tu fericit.
Masinute, papusele dragalase toate acestea fac fericiti milioane de copii din intreaga lume zi de zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu