luni, 14 septembrie 2015

Haine barbatesti la moda!

Se stie dintotdeauna ca femeile sunt inebunite dupa shopping si sincer nici eu nu sunt o exceptie de la regula, nu as avea cum ca doar sunt femeie si eu numai ca eu ador sa fac cumparaturi pentru cei dragi mie mai mult decat pentru mine.
Vi se pare ciudata afirmatia mea?
Asta e adevarul. Ador sa fac cadouri in special sotului meu.
El foarte rar are nevoie sa mearga la cumparaturi pentru el deoarece are tot ce ii trebuie de scumpa si indragita lui sotie :)
Ce poate fi mai frumos decat bucuria celor dragi atunci cand sunt foarte multumiti si fericiti de cadourile primite?
Si eu primesc in schimb dragostea si recunostinta lor si la randul meu cadouri din partea lor.
Asa cum va spuneam imi place sa fac cumparaturi pentru sotul meu.
Si cum se apropie ziua lui de nastere am si ales din timp cadourile perfecte pentru el.
O pereche de blugi sic si la moda cu care sigur nu va da gres si cu care va arata foarte bine si va intoarce toate privirile.

Avaro Man S007 by AVARO MAN




Si o pereche de pantaloni cu care sigur va iesi in evidenta si pe care ii va purta cu drag. .

Avaro Man M80 by AVARO MAN



Sunt mandra de alegerile facute si sunt sigura ca ii vor veni foarte bine aceste perechi de pantaloni si ca sotul meu va fi cel mai fericit si cel mai bine imbracat barbat .
NU I ASA ca am gusturi bune?
Voi ce le cumparati cadou persoanelor dragi?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu